Subject: FW: SE Kohtumenetluse avalikkus
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 14:40:22 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, January 15, 2024 2:19 PM
To: Harju MK info <[email-masked]>; Pärnumk info 
<[email-masked]>; Tartumk info <[email-masked]>; virumk.info 
<[email-masked]>; Talhk info <[email-masked]>; Tartu HK Tartuhk 
info <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; 
Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) <[email-masked]>
Subject: SE Kohtumenetluse avalikkus

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.
Ootame tagasisidet 19.02.2024, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/b90fe299-06f6-4a45-89ec-3b8a89da3da3

Pealkiri: SE Kohtumenetluse avalikkus

Registreerimise kuupäev: 15.01.2024

Registreerimise number: 8-1/550-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee